loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه داستان ده جلدی رحماندوست منتشر می شود

مدیر مسئول انتشارات "حوا" گفت: یک مجموعه داستان ده جلدی برای کودکان از مصطفی رحماندوست به زودی روانه کتابفروشی‌ها می شود.
پریسا کاشفی خوانساری مدیر مسئول انتشارات "حوا" در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: انتشارات حوا در نظر دارد در شش ماهه اول سال 88 شصت عنوان کتاب را که اثر جدید رحماندوست هم جزو آنهاست تدوین و چاپ کند.

وی افزود: از مهمترین این کتابها می‌توان به کتابی با موضوع بازآفرینی داستانهای شاهنامه برای کودکان به قلم سیدعلی کاشفی خوانساری، کتابی از مجتبی رحماندوست با داستانهایی از دفاع مقدس، کتابی درباره تعزیه‌های کودکانه و کتابی درباره مجریان کودک تلویزیون از 30 سال گذشته تا کنون اشاره کرد.

کاشفی‌خوانساری چاپ تعدادی کتاب با همکاری انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر فعالیتهای انتشارات حوا در سال جاری اعلام کرد.

در حال حاضر از کتب منتشر شده توسط این انتشارات کتاب، پرسه: چهل یادداشت فرهنگی در مکه و مدینه سیدعلی کاشفی موجود و قابل تهیه است.



شنبه 2 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط