loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری اختتامیه یک جایزه ادبی همزمان با سالروز شهادت حبیب غنی پور

دبیر پانزدهمین دوره جایزه شهید حبیب غنی پور از برگزاری اختتامیه این دوره همزمان با سالروز شهادت شهید غنی پور خبر داد.

دوشنبه 2 آذر 1394

محمد ناصری، دبیر پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی پور، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه این دوره گفت: قرار است که اختتامیه این دوره همزمان با سالروز شهادت شهید غنی پور در روز دهم اسفندماه برگزار شود. مطابق سنت هر ساله این مراسم در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: روز دهم اسفندماه روز دوشنبه است. مقارن شدن برگزاری مراسم اختتامیه با روز دوشنبه برای اعضای شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه(ع) تقارن مبارکی ست؛ چون کلاس های قصه نویسی زنده یاد امیرحسین فردی هم در روزهای دوشنبه برگزار می شد.

ناصری همچنین از احتمال رونمایی شدن کتاب جدید گلعلی بابایی درباره شهید غنی پور خبر داد و گفت: نویسنده برای نگارش این اثر زحمت بسیاری کشیده و امیدواریم که با مساعدت ناشر این اثر به مراسم اختتامیه برسد. این کتاب در قالب زندگی نامه داستانی نوشته شده و بابایی در آن علاوه بر گفت وگو با دوستان شهید و برخی از نزدیکان وی، به بررسی یادداشت های شهید نیز پرداخته است.

پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی پور در چهار بخش کودک، نوجوان، رمان با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و رمان با موضوع آزاد برگزار شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط