loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«گل و گلاب»؛ جدیدترین کتاب علی انسانی منتشر شد

نویسندگان مرتبط : علی انسانی

در آستانه اربعین حسینی کتاب «گل و گلاب» شامل سروده های حاج علی انسانی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

دوشنبه 2 آذر 1394

کتاب «گلاب و گل» مجلد دوم سروده های استاد «علی انسانی» شاعر و مدیحه سرا اهل بیت(ع) در آستانه اربعین حسینی (ع)، یکشنبه یکم آذر رونمایی می شود.

این مراسم رونمایی به همت فرهنگسراهای رسانه و خاوران، یکشنبه یکم آذر ساعت 18:30 با حضور شاعران، استادان دانشگاه و علاقه مندان در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی رفاه برگزار می‎شود.

کتاب «گلاب و گل» مجلد دوم مجموعه شعرهای «علی انسانی» است که در حوزه ادبیات آیینی توسط مرکز فرهنگی انتشاراتی منیر در 592 صفحه به چاپ رسیده است.

این مجموعه شعر شامل 28 بخش است که در آن سروده هایی در رثای ساحت مقدس اهل بیت (ع) آمده است.

در فضیلت طلایه دار نهضت حسینی حضرت مسلم بن عقیل (ع)، در وصف آزادگی و بصیرت حضرت حر، در ستایش از یادگار امام مجتبی حضرت قاسم بن الحسن (ع)، در فضیلت و ستایش قمر بنی هاشم حضرت عباس بن علی (ع)، در رثای صغیر کبیر اباعبدالله الحسین حضرت علی اصغر(ع)، در ستایش و مصائب عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (ع) و اربعین، عرض ادب به محضر سفیر ابا عبدالله در شام حضرت رقیه(ع)، در سوگ عم بزرکوار پیامبر حضرت حمزه (ع)، در سوگواری و عرض ادب به بانوی بافضیلت حضرت ام البنین (س)، در ستایش و عرض ادب به محضر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در ستایش و فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) و در وصف لحظات ملکوتی سحر از دیگر بخش های مجموعه شعر «گلاب و گل» است که می توان به آن اشاره کرد.

در این کتاب غزل ها، متفرقه ها، سروده های انقلابی و دل نوشته های چاپ نشده علی انسانی نیز آورده شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط