loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هشت جلد از مجموعه «فاتحان خرمشهر» منتشر می شود

هشت جلد از مجموعه کتاب های «فاتحان خرمشهر» در حوزه خاطره به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر منتشر می شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61، کتاب ها و آثار متنوعی درحوزه های خاطره پژوهش و کودک و نوجوان توسط معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منتشر می شود.
بنابراین گزارش، کتاب فاتحان خرمشهر جلد (10) حماسه شهید عبدالله نجفی به کوشش رضا حیاتی از فرماندهان شهید استان کهکیلویه و بویراحمد، فاتحان خرمشهر جلد (61) روایت سرهنگ نورعلی مشایخی به کوشش عبدالجواد عموزاده خلیلی از فرماندهان استان گلستان، فاتحان خرمشهر جلد (21) روایت امیر سرتیپ دوم مسعود بختیاری به کوشش عصمت مددجوی، فاتحان خرمشهر جلد (15) روایت امیر سرتیپ دوم نصرالله معین وزیری به کوش زهرا ابوعلی، فاتحان خرمشهر جلد (17) روایت امیر سرتیپ دوم ایرج جمشیدی، فاتحان خرمشهر جلد (23) روایت امیر سرتیپ دوم سعید پورداراب، فاتحان خرمشهر جلد (61) روایت امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا نمکی عراقی، فاتحان خرمشهر جلد (21) روایت امیر سرتیپ دوم ستاد علی اکبر موسوی قویدل، هشت جلد کتابی است که از مجموعه کتاب های «فاتحان خرمشهر» بوده و توسط این بنیاد منتشر می شود.
همچنین در حوزه پژوهش نیز کتاب «از الوند تا قراویز» نوشته گلعلی بابایی و حسین بهزاد از سری کتاب های تاریخ جنگ استان همدان منتشر می شود و پنج جلد از سری کتاب های «جنگ ایران و عراق به روایت مطبوعات خارجی» به همت پژوهشگاه علوم و معارف و معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار به چاپ می رسد.
بنابراین گزارش، کتاب «گنجشک سبز و آبی» نوشته بهناز ضرابی زاده و با تصویر گری هدی حدادی به مناسبت سوم خرداد چاپ و منتشر می شود.
همچنین کتاب فاتحان خرمشهر (32) روایت سردار سرتیپ حسین همدانی به کوشش حسین نصرالله زنجانی و کتاب «هویزه در هشت سال دفاع مقدس» نوشته حمید طرفی با ویرایش حسین بهزاد تجدید چاپ می شود.

درباره خرمشهر کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
کتاب دا(خاطرات خانم حسینی)
دو گزارش از خرمشهر
آخرین شب در خرمشهر
آتش و خون در خرمشهر
آزادی خرمشهر
جنایتهای ما در خرمشهر
خرمشهر در آتش
در کوچه های خرمشهر
ماموریت در خرمشهر
موج و مرجان
یکشنبه آخر
طعم زندگی

یکشنبه 3 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط