loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابخانه سیار به روستاهای زابل می‌رسد

با تصویب در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی زابل به زودی روستانشینان این شهرستان از خدمات کتابخانه سیار برخوردار می‌شوند.
مدیرکل کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان، با اعلام این خبر گفت: در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی زابل به ریاست فرماندار این شهرستان، به تصویب رسید با توجه به کمبود محسوس کتابخانه روستایی، یک باب کتابخانه سیار در این شهرستان راه‌اندازی شود. اکنون از هشت کتابخانه فعال در زابل فقط یک باب روستایی است.

زیدآبادی‌نژاد، همچنین به کمبود فضای مطالعاتی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: اکنون 49 کتابخانه فعال در استان سیستان و بلوچستان خدمت‌رسانی می‌کنند که برای رسیدن به جایگاه مطلوب، باید به 73 باب برسند. ضمن این‌که بر اساس نقشه توسعه عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی، باید تا پایان برنامه پنجم توسعه (پایان سال 1404) 55 کتابخانه استاندارد در این استان ساخته شود.

منبع: ایبنا

دوشنبه 4 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط