loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همایش "آوینی متفکر دوران گذار" برگزار می شود

نویسندگان مرتبط : سید مرتضی آوینی | واحد پژوهش مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی

مدیریت اندیشه شناسی کانون اندیشه جوان به منظور بررسی ابعاد فکری شهید سید مرتضی آوینی، همایش دو روزه "آوینی متفکر دوران گذار" را برگزار می نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون اندیشه جوان، این همایش با موضوعات "آوینی و عبور از مدرنیته"،"آوینی و روشنفکری"، "آوینی، روایت گری و جنگ"، "آوینی و هنر متعهد"،"آوینی، تکنیک و دین در سینما"و ... در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می گردد.
همچنین در این همایش، حسین کچوییان، حمید پارسانیا، محمد رجبی، شهریار زرشناس، سید حسن شهرستانی و علیرضا کمری به بررسی ابعاد فکری شهید آوینی خواهند پرداخت.
در ادامه همایش و در نشستی با حضور مسعود فراستی و حسین معززی نیا، "دین و تکنیک در سینما" از نظر شهید آوینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کانون اندیشه پیش از این همایش های برای دکتر فردیدف دکتر نصرف میشل فوکو و... گرفته بود.
لازم به ذکر است که همایش فوق با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در روزهای دوشنبه چهار خرداد ماه و سه شنبه پنج خرداد ماه از ساعت 13:30 الی 17:30 در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، واقع در بزرگراه جلال آل احمد، جنب پل گیشا برگزار خواهد شد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6-66900965 تماس حاصل فرمایید.

دوشنبه 4 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط