loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به چاپ سی‌ام رسید

نویسندگان مرتبط : مهدی آذر یزدی

انتشارات امیرکبیر 7 جلد از مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» را برای سی امین بار به چاپ رسانده است.
مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» شناخته‌شده‌ترین اثر آذریزدی است که بیش‌تر مردم وی را با این مجموعه می‌شناسند.

«قصه‌‌های برگزیده از گلستان و ملستان» دیگر کتاب آذریزدی نیز به تازگی به چاپ بیست و پنجم رسیده است. این کتاب را هم انتشارات امیرکبیر منتشر کرد.

«قصه‌های تازه از کتاب‌های کهن»، «مثنوی بچه‌های خوب، شعر قند و عسل»، «لبخند و مثنوی معنوی مولوی» از جمله آثار مهدی آذریزدی‌اند.

سال گذشته، کتاب "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" مهدی آذریزدی نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشورمان از سوی رایزنی فرهنگی ایران به زبان چینی ترجمه و منتشر شد. به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب شامل ترجمه جلدهای اول و دوم "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب" است که 36 داستان کوتاه اخلاقی از کتب کلیله و دمنه و مرزبان‌نامه را در بر می گیرد.

این مجموعه به زبان ساده توسط "لی دونگ لین" مترجم رایزنی فرهنگی ایران در چین ترجمه شده است.

کتاب فوق در 198 صفحه و از سوی انتشارات "نینگ شیا" در شمارگان دو هزار نسخه عرضه شده است.

مجموعه "قصه های خوب برای بچه های خوب" دربرگیرنده قصه های کلاسیک ایرانی چون کلیله و دمنه، مرزبان نامه، گلستان و... به زبانی قابل فهم برای بچه هاست.

آذریزدی در سال 1301 در محله خرمشاه یزد متولد شد و بیش از 45 اثر در زمینه قرآنی و قصه‌های کودکان و نوجوانان به رشته تحریر درآورده و دارای لوح سپاس از سازمان علمی فرهنگی ملل متحد (یونسکو) است.

کتابهای مذکور در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجودو قابل تهیه است.

سه‌شنبه 5 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط