loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بزرگداشت یاد همسر امام‌(ره) در "هم نفس بهار"

نویسندگان مرتبط : سید روح الله موسوی خمینی

اصغر میرشکاری، نویسنده از انتشار تازه‌ترین کتاب خود با عنوان "هم‌نفس بهار" خبر داد و گفت: این اثر، به معرفی سیره نظری و عملی امام‌خمینی(ره) درباره خانواده و به خصوص همسرشان پرداخته است.\
میرشکاری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار داشت: کتاب "هم‌نفس بهار"، با هدف بزرگداشت همسر امام‌خمینی(ره) و بررسی شخصیت منسجم و وارسته امام (ره)در ارتباطات خانوادگی و دیدگاه ایشان درباره بانوان تدوین شده است.

وی افزود: این کتاب در 4 فصل با محورهای "فرمایشات و سفارشات امام‌خمینی(ره) درباره زنان و شأن حضرت زهرا(س)"، "خاطرات فرزندان، دوستان، همسر و عروس ایشان"، "نامه‌های خانوادگی امام‌خمینی(ره)"‌ و "نامه‌ها و خاطرات همسر" تدوین شده است.

نویسنده کتاب "سر دلبری" تصریح کرد: نامه‌ها و سفارشات امام‌خمینی(ره) از مجموعه 22 جلدی "صحیفه امام(ره)" و خاطرات مندرج در کتاب "هم‌نفس بهار"، از آثاری مانند "آیینه حسن"، "پدر مهربان"، "یک ساغر از هزار" و جلد اول "برداشت‌هایی از سیره امام(ره)" برگرفته شده‌اند.

اصغر میرشکاری، با اشاره به متن نامه محبت‌آمیز امام‌خمینی(ره) به همسرشان در سال 1312 از بیروت اظهار داشت: امیدوارم، شخصیت و سیره امام‌خمینی(ره) در جامعه گسترش پیدا کند و نهادینه شود.

وی در پایان، از انتشار کتاب دیگری با عنوان "آیت اعتدال" توسط ستاد بزرگداشت امام‌خمینی(ره) خبر داد و افرود: این اثر، به مناسبت بیستمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) و با محوریت صرفه‌جویی از دیدگاه ایشان منتشر شده است.

کتاب "هم‌نفس بهار" نوشته اصغر میرشکاری، در قطع رقعی و 232 صفحه، با شمارگان 3هزار نسخه و بهای 24 هزار ریال، توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره) به چاپ رسیده است.

چهارشنبه 6 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط