loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«رجعت سرخ ستاره» نقد می‌شود

نویسندگان مرتبط : یوسفعلی میرشکاک

کانون ادبی زمستان، وابسته به مرکز فرهنگی هنری نوجوانان شهر(فرهنگسرای نوجوان) به مناسبت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، ایام ارتحال امام(ره) و با توجه به چاپ چهارم کتاب «رجعت سرخ ستاره» اثر علی معلم دامغانی، این اثر را نقد و بررسی می‌کند.
سجاد عزیزی آرام، مسوول کانون ادبی زمستان در این باره اظهار داشت: این کتاب، جریان‌ساز شعر انقلاب است و برای نخستین مرتبه با حضور علی معلم دامغانی نقد و بررسی می‌شود.

وی گفت: کتاب «رجعت سرخ ستاره» مجموعه مثنوی‌ها و غزل‌های شاعر معاصر، علی معلم دامغانی، است که در 224 صفحه گردآوردی شده است. این مجموعه نخستین بار سال 1360 منتشر شد و با وجود نایابی چاپ نخست و اصرارها و مراجعات مکرر، به چاپ چهارم رسیده است. در این کتاب مثنوی‌های اول و مثنوی دوم، غزل‌های پراکنده‌ای از دنیای غزل‌های علی معلم بدون هیچ ترتیبی گردآمده‌اند.

عزیزی آرام افزود: کتاب «رجعت سرخ ستاره» از سوی دکتر محمدرضا ترکی، استاد یوسفعلی میرشکاک و محمدرضا تقی‌دخت نقد و بررسی خواهد شد.

مسوول کانون ادبی زمستان خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت 17 تا 19 روز یکشنبه(10 خرداد) در کانون ادبی زمستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کانون ادبی زمستان واقع در ساختمان اداری مرکز فرهنگی‌هنری نوجوانان شهر به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، پارک رازی مراجعه کنند.

منبع: ایبنا

چهارشنبه 6 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط