loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ دوم جدیدترین دفتر شعر گرمارودی

نویسندگان مرتبط : سید علی موسوی گرمارودی

«باغ سنگ» که جدید‌ترین دفتر شعر سید علی موسوی گرما‌رودی است، به تازگی از سوی موسسه توسعه کتاب ایران(تکا) به چاپ دوم رسید. این دفتر دربرگیرنده اشعار گرمارودی در قالب‌های مختلف آزاد، نیمایی، قطعه، رباعی، چهارپاره، غزل و مثنوی است.

این مجموعه دربرگیرنده اشعار مختلف گرمارودی در قالب‌های آزاد، نیمایی‌، چکامه‌، ‌قطعه، غزل‌، مثنوی‌، رباعی و چهارپاره‌ و در مجموع شامل هشتاد و دو سروده این شاعر پیشکسوت است.

اشعار کتاب «باغ سنگ» گزیده آثار قبلی این شاعر است.

سیدعلی موسوی گرمارودی، متولد 1320 است. وی از سال 1348 فعالیت‌های ادبی و هنری خویش را آغاز کرد و اشعار او همواره از مضامین دینی و مذهبی بهره می‌گرفت.
ترجمه‌ این شاعر از قرآن شریف و صحیفه سجادیه، از دیگر فعالیت‌های اوست. «عبور»،‌ «در سایه‌سار نخل ولایت»، «سرود رگبار»، «در فصل خون»، «ناکجا آباد»، «دستچین» و «باران اخم» از جمله آثار گرمارودی هستند.

«باغ سنگ» سال گذشته(87) منتشر و در بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد. این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 10 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط