loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خمینی بت شکن منتشر شد

در آستانه بیستمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، برای اولین بار و به همت مجمع اسلام ناب قم، کاملترین مجموعه نرم افزاری سیره و اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، با عنوان «خمینی بت شکن» منتشر شد.

این مجموعه شامل بیش از 700 سخنرانی صوتی امام، دهها فیلم، صدها مقاله، خاطره و شعر، هزاران عکس، دروس تفسیر و ولایت فقیه امام، سخنرانی های انجام شده پیرامون ابعاد مختلف شخصیت امام بصورت صوتی، بخش مطالب عربی و انگلیسی شامل متن صوت و فیلم و همچنین متن برخی کتب امام به زبان فارسی و عربی و کتب پیرامون ایشان، متن کامل صحیفه امام با قابلیت جستجو و هدایای دیگر با گرافیکی کاملا زیبا می باشد که در قالب یک DVD و با قیمت 1500 تومان عرضه خواهد شد.

گفتنی است توزیع عمده این نرم افزار به عهده موسسه نرم افزاری آرمان خواهد بود و از هم اینک امکان ارائه سفارش با تعداد بالاتر با شماره تماس 05117272600 و یا خرید اینترنتی از سایت Armancenter.com امکان پذیر است.

فروشگاههای دفتر نشر معارف قم ( 02517744616 ) و تهران (02188911212) و سایت پاتوق کتاب (ketabroom.com) از دیگر مراکز توزیع این نرم افزار خواهند بود.

منبع: سایت اسلام ناب www.islamenab.ir

یکشنبه 10 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط