loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشعار جدید و منتشر نشده «محمدرضا آقاسی» به چاپ می‌رسد

نویسندگان مرتبط : محمدرضا آقاسی

فرزند مرحوم «محمدرضا آقاسی» از چاپ مجموعه اشعار جدید و منتشر نشده این شاعر در قالب یک مجموعه تا سال آینده خبر داد.

«علیرضا آقاسی» ـ فرزند مرحوم «محمدرضا آقاسی» ـ در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این‌که چاپ نخست «برمدار عشق» در سوم خردادماه 87 (سالگرد درگذشت آقاسی) منتشر شد، افزود: چاپ دوم این اثر نیز در 24 فروردین‌ماه 88 (پنجاهمین سال‌روز ولادت آقاسی) و در پنج هزار نسخه منتشر شده است.

به گفته وی، برخی از مجموعه اشعاری که در شمارگان نخست منتشر نشده بود، در چاپ دوم افزوده شد.

آقاسی با یادآوری این که در این مجموعه سه‌هزار بیت به چاپ رسیده است، گفت: سه تا چهار هزار بیت جدید در مجموعه دوم که هم‌اکنون در دست تدوین است به چاپ خواهد رسید که امیدواریم تا سالگرد رحلت وی در سال آینده به بازار نشر عرضه شود.

وی تصریح کرد: از آنجا که بیشتر اشعار مرحوم آقاسی به صورت شفاهی توسط وی سروده می‌شد و به صورت مدون به نگارش در نمی‌آمد، برای گردآوری آنان با توجه به حجم زیاد اشعار، زمان بسیاری صرف خواهد شد.

آقاسی همچنین افزود: اشعار که از اقصی نقاط ایران به دستمان می‌رسد، نخست باید مورد شناسایی دقیق قرار بگیرند و پس از جمع و تفکیک به صورت مجموعه‌ای کامل به چاپ خواهد رسید.

در حال حاضر، «بر مدار عشق» مجموعه اشعار منتشر شده زنده یاد آقاسی، در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 11 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط