loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاد نادر ابراهیمی گرامی داشته می‌شود

نویسندگان مرتبط : نادر ابراهیمی

مراسم یابود اولین سال درگذشت نادر ابراهیمی، نویسنده فقید، عصر چهارشنبه ۲۰ خرداد در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. این مراسم چهارشنبه (۲۰ خرداد) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این مراسم فیلم کوتاهی از آیین تشییع پیکر نادر ابراهیمی در سال گذشته و فیلم‌هایی از سخنان و کلاس‌های او پخش خواهد شد.

در این مراسم اکبر عالمی درباره‌ «جایگاه سینمایی نادر ابراهیمی»، و برخی نویسندگان و هنرمندان دیگر سخنرانی خواهند کرد. همچنین خانواده ابراهیمی اعلام کرده‌اند سه‌شنبه، (۱۹خرداد) از ساعت ۹ الی ۱۰ در قطعه‌ هنرمندان بهشت‌زهرا در کنار نادر ابراهیمی خواهیم بود.

نادر ابراهیمی متولد ۱۴ فروردین سال ۱۳۱۵ در تهران بود. وی علاوه بر نگارش کتاب‌های داستانی زیادی برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان، چندین کتاب پژوهشی، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه، چندین فیلم مستند و سینمایی و همچنین دو مجموعه تلویزیونی را نوشته و کارگردانی کرده، و آهنگ‌ها و ترانه‌هایی برای آن‌ها ساخته است.

این نویسنده پیشکسوت ۱۶خرداد سال گذشته درگذشت. از این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
رونوشت، بدون اصل
چهل نامه کوتاه به همسرم
مردی در تبعید ابدی
رونوشتْ بدون اصل
غزل داستان‌های سال بد
ابن مشغله
ابوالمشاغل
فردا شکل امروز نیست
آتش بدون دود (داستان بلند هفت جلدی؛ دریافت جایزه به‌عنوان نویسنده برگزیده‌ی ٢٠ سال پس از انقلاب)
با سرودخوان جنگ، در خطه‌ی نام و ننگ
مردی در تبعید ابدی
(براساس زندگی ملاصدرا)
حکایت آن اژدها
بر جاده‌های آبیِ سرخ
یک عاشقانه‌ی آرام

دوشنبه 11 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط