loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«گهواره طوفان» در راه تجدید چاپ

نویسندگان مرتبط : محبوبه زارع

داستانی از حضور حضرت علی‌اصغر(ع) در حادثه کربلا در کتابی با نام «گهواره طوفان» نوشته محبوبه زارع از سوی موسسه بوستان کتاب به زودی تجدید چاپ می‌شود.
ربانی، کارشناس ارتباط با مراکز علمی و فرهنگی موسسه بوستان کتاب، با اعلام این خبر اظهار داشت: این کتاب از مجموعه «قهرمانان کوچک کربلا» است که در قالبی ادبى ـ داستانى و با استناد به منابع معتبر تاریخى به ترسیم بخشی از واقعه عظیم عاشورا می‌پردازد.

وی افزود: مجموعه «قهرمانان کوچک کربلا» به معرفى شخصیت‌هاى کوچک حادثه کربلا از جمله امام باقر(ع)، قاسم بن حسن، عبداللّه بن حسن، طفلان مسلم و على اصغر و رقیه(ع) اختصاص دارد و با بیانى عاطفى، تصویرهایى از آن واقعه بزرگ را به گونه‌اى ملموس در برابر مخاطبان نوجوان خود تبیین می‌کند. در این اثر به‌طور اختصاصی به تبیین زندگی و نحوه شهادت حضرت علی اصغر(ع) توجه شده است.

ربانی اظهار داشت: از دیگر آثار این نویسنده دینی می‌توان به کتاب‌های «یک بال و دو پرنده»، «دریا، طوفان، تلاطم، پنجره‌ای به آفاق شخصیت شگفت امام حسن مجتبی(ع)»، «آلبوم عاشورا، انعکاسی از لحظه‌های حماسه آفرین سیدالشهداء(ع)»، «قاصدک کربلا، حضرت رقیه(ع)»، «باغ سیب، درخت شکیب، هفتاد و دو شاخه از درخت یادگار عاشورا امام زین‌العابدین(ع)» و کتاب «ستاره غربت، محمدبن علی(ع)، تنها ستاره امامت که در کودکی در عاشورا درخشید» اشاره کرد.

چاپ چهارم کتاب «گهواره طوفان» در شمارگان 2000 نسخه، 52 صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز به زودی توسط بوستان کتاب روانه بازار نشر خواهد شد. این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

از این نویسنده کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
آلبوم عاشورا: انعکاسی از لحظهای حماسه آفرین سیدالشهدا(ع)
این سند خورشید است
باغ سیب، درخت شکیب
دریا، طوفان، تلاطم
دو چشم ناتمام
قاصدک کربلا: حضرت رقیه(س) قاصدکی در دشت کربلا
نشانی خانه باران
گهواره طوفان: علی اصغر(ع) طوفانی در گهواره کربلا
یک بال و دو پرنده
یک پلک تحیر

دوشنبه 11 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط