loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ پنجم «تجربه کارآمدی حکومت ولایی» حجت الاسلام ذوعلم

کتاب «تجربه کارآمدی حکومت ولایی» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین علی ذوعلم به زودی از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تجدید چاپ می‌شود._
غلامی، کارشناس روابط عمومی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ضمن بیان این خبر اظهار داشت: این کتاب با توجه به امکانات و مشکلات موجود پس از انقلاب اسلامی، به نقش ولایت فقیه و موفقیت‌های ایشان در اداره امور و میزان دستیابی به اهداف می‌پردازد.

وی افزود: این تحقیق در سه بخش سامان یافته است که مباحث نظری در زمینه نقش و جایگاه رهبری ولایی، وظایف و اختیارات ایشان در فلسفه سیاسی اسلام و قانون اساسی، بررسی مقوله کارآمدی و شاخص‌های آن برای سنجش میزان کارآمدی عنصر ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، از مهم‌ترین عناوین آن به شمار می‌روند.

کارشناس روابط عمومی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به بخشی از متن کتاب اظهار داشت: «این تحقیق درصدد اثبات این فرضیه است که با وجود مشکلاتی که نظام جمهوری اسلامی ایران برای نیل به اهداف آرمانی و کلان خود با آنها مواجه بوده و در نظر گرفتن مجموعه شرایط،‌ امکانات و محدودیت‌ها، عنصر رهبری ولایی و نهاد ولایت‌فقیه در این مجموعه، از کارآمدی قابل قبول و بسیار موثری برخوردار بوده و همین کارآمدی علاوه بر ادله نظری خود دلیلی بر درستی ساختاری است که خبرگان منتخب ملت در تدوین قانون اساسی طراحی و تصویب کرده‌اند.»

چاپ پنجم کتاب «تجربه کارآمدی حکومت ولایی» در ۳۸۳ صفحه و قطع رقعی به زودی از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روانه بازار نشر خواهد شد.

از این انتشارات کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
اخلاق الاهی جلد 28 (پیوندها و حقوق)
اخلاق الاهی جلد27 (پیوندها و حقوق)
اخلاق الاهی جلد5 (آفات زبان بخش دوم)
امام علی(ع) و خوارج
سیرت جاودانه (دوره 2 جلدی)
علم و فلسفه
مدخلی بر تبارشناسی کتاب مقدس
کیش پارسایان (دروس استاد مجتبی تهرانی)

دوشنبه 11 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط