loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نکوداشت دکتر غلامرضا اعوانی

مراسم نکوداشت دکتر غلامرضا اعوانی - رییس مؤسسه‌ی پژوهشی حکمت و فلسفه‌ی ایران - برگزار می‌شود.

به گزارش کتاب‌نیوز، در این مراسم که از ساعت 18 روز سه‌شنبه پنجم تیرماه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار خواهد شد، غلامحسین ابراهیمی دینانی از اعوانی خواهد گفت.

اعوانی استاد برگزیده‌ی همایش نخست چهره‌های ماندگار، استاد افتخاری دانشگاه تازه تأسیس‌شده‌ی بین‌المللی چین از سال 1383 و پژوهشگر منتخب دانشگاه هوازونگ چین به مدت سه سال از 1383 بوده است. علاوه بر این، او در تألیف و ترجمه‌ی کتاب‌هایی چون "بررسی آرا و آثار افلوطین"، "ترجمه‌ی تاریخ فلسفه‌ی غرب"، "اعلام النبوه"، "حکمت و هنر معنوی" و "اسفار اربعه ملاصدرا" نقش داشته است.

همچنین از جمله سوابق و سمت‌های اجرایی غلامرضا اعوانی به ریاست پژوهشکده‌ی حکمت و ادیان، مؤسس گروه آموزش فلسفه در دانشگاه شهید بهشتی و عضویت در هیأت علمی این دانشگاه،‌ عضویت در کمیته‌ی منتخب ارتقای پژوهشگران مؤسسه‌ی مطالعات و تحقیقات فرهنگی از سال 1364 و مدیرمسؤول مجله‌ی "دانش‌نامه" و فصل‌نامه‌ی پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی می‌توان اشاره کرد.


یکشنبه 17 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط