loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیستان هفت اثر جدید منتشر می‌کند

نویسندگان مرتبط : سید مهدی شجاعی

مؤسسه انتشارات «کتاب نیستان» هفت اثر جدید از مجموعه متون فاخر ادبی را به سرپرستی «سیدمهدی شجاعی» منتشر می‌کند.

کتاب‌های «دعوت به ماوراء» به قلم تورج زاهدی، «پاپانوئل» نوشته حسین مهکام، «گلبانگ انگاره‌ها» تالیف عبدالحی شماسی، «مردی از جنس نور» و «دموکراسی یا دموقراضه» به قلم سیدمهدی شجاعی، «عروج» علی موذنی و فیلمنامه «پستچی سه‌بار در نمی‌زند» نوشته حسن فتحی از جمله این آثار است که هم‌اکنون مراحل فنی چاپ را پشت سر می‌گذارد.

سیدمهدی شجاعی ـ نویسنده و مدیر نشر کتاب نیستان ـ همزمان با انتشار سری اول کتاب‌های این مجموعه اعلام داشته بود که این آثار، چه به لحاظ پدیدآورندگانشان که نویسندگان رده اول این حوزه به شمار می‌آیند و چه در مقایسه با آثار دیگر همین نویسندگان آثاری باارزش هستند؛ چرا که این نویسندگان تمام همت و توان و تجربه خود را در جهت خلق متون فاخر و آثار ارجمندتر به کار گرفته‌اند، بهترین‌های ادبیات متعهد امروز محسوب می‌شوند.

شجاعی اظهار امیدواری کرده است تا پایان سال جاری، 40 عنوان از این مجموعه را به بازار کتاب ارائه شود.

مؤسسه نشر نیستان همچنین به زودی کتاب «حرف‌هایی برای نگفتن» که مجموعه سرمقاله‌های شجاعی در ماهنامه نیستان است، توسط این موسسه به زودی منتشر می‌شود.

گفتنی است همه کتابهای سید مهدی شجاعی و اکثر کتابهای منتشره انتشارات نیستان در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجودو قابل تهیه است.

دوشنبه 18 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط