loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطراتی از شهید «چشم به راه» کتاب شد

خاطرات شهید سعید چشم به راه از زبان اطرافیان او در کتابی با عنوان «چشم به راه» از سوی مؤسسه شهید کاظمی راهی بازار کتاب شد.

پنجشنبه 12 آذر 1394

«گفته بود اگر شهید شدم نه برای من که برای سر بریده حسین (ع) گریه کنید. مراسم برایش گرفته بودند، مداح گفته بود دعای کمیل را که می خواندم یک دفعه مجلس روشن شد. من هم بی اختیار روضه امام حسین (ع) را خواندم...»

شهید سعید چشم به راه از شهدای اصفهان است که سه روز قبل از ماه مبارک رمضان به دنیا می آید در ماه رمضان به جبهه اعزام می گردد و در عملیات والفجر8 به شهادت می رسد.

کتاب «چشم به راه» به کوشش آرزوسادات حسینی و زهرا قائدامینی گردآوری و با قیمت 5 هزار تومان و در قطع رقعی و 88 صفحه توسط موسسه شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

در ماجرای شهادت این شهید در کتاب می خوانیم:

«بی معطلی رفتند طرف خط. چیزی که می دیدند را باور نمی کردند ... گلوله تانک درست خورده بود وسط سنگری که سعید پشتش بود. پرت شده بود خاکریز دوم. سوخته بود... نصف بدنش سوخته بود.»

برای خرید این کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا مراجعه فرمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط