loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «ایران مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان»

کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» به زبان انگلیسی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی می شود.

پنجشنبه 12 آذر 1394

آیین رونمایی از کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» به زبان انگلیسی که به همت مرکز گفت وگوی ادیان و تمدن های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شده است، با حضور رهبران اقلیت های دینی در ایران، فرهیختگان، اندیشمندان و شخصیت های علمی و فرهنگی برگزار می شود.

در این آیین آیت الله تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور جهان اسلام، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین یونسی، دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران و ایران، مارنرسای بنیامین، اسقف کلیسای شرق آشوری، اردشیر خورشیدیان، رییس انجمن زرتشتیان تهران، ماشاالله گلستانی نژاد، مرجع دینی کلیمیان تهران و برخی از شخصیت های دینی و فرهنگی کشورمان حضور خواهند داشت.

بنا بر اعلام این خبر، این اثر که با همکاری رهبران اقلیت های دینی کشورمان، برای اولین بار تدوین و به زبان انگلیسی به زیور طبع آراسته شده است، شامل توضیحاتی در خصوص تاریخ، مراسم مذهبی و فعالیت های اجتماعی همراه با عکس های رنگی از زندگی اجتماعی و فرهنگی پیروان ادیان الهی در ایران اسلامی است که در 280 صفحه منتشر شده است.

در حاشیه این آیین نمایشگاه عکسی از مراسم مذهبی و دیگر جنبه های زندگی اجتماعی اقلیت های دینی در ایران برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط