loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«اشراقات معنوی» استاد امجد منتشر می شود

اشراقات معنوی» به قلم آیت‌الله «محمود امجد» از سوی انتشارات علمی و فرهنگی تا پایان ماه جاری منتشر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) «اشراقات معنوی» دربردارنده بحث‌های آیت‌الله «محمود امجد» درباره آیات قرآن و اشعار مثنوی معنوی در اشاره به توحید است.

آیت‌الله امجد درباره این کتاب به ایکنا گفت: من در این کتاب از آیات قرآن و اشعار مثنوی برای اثبات توحید و نفی غیر ‌خدا استفاده کرده‌ام.

وی ادامه داد: این کتاب به گونه‌ای تنظیم شده که هم مخاطبان عام و هم مخاطبان خاص می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، مخاطبان عام می‌توانند از ظاهر بحث‌ها استفاده کرده و با آن انس بگیرند و مخاطبان خاص می‌توانند با جست‌وجو در عمق معنا به حقیقت برسند.

امجد گفت: سراسر آیات قرآن سرشار از شرح «لا اله‌الا الله» و نفی غیر‌خداست، مثنوی نیز که سراسر سرشار از آیات قرآن و یکی از شاخص‌ترین آثار متأثر از قرآن است. در تمام اشعار خود مستقیم و غیر‌مستقیم به توحید اشاره داشته است. در این کتاب تمام آیات قرآن و تمام اشعار مثنوی بررسی شده است.

این کتاب در 500 صفحه تنظیم شده است و تا پایان ماه جاری از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر می‌شود.

پیش از این نرم‌افزار اشراقات معنوی شامل مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله امجد از سوی این انتشارات تولید شده است.

امجد که کتاب «اخلاق انسان» را نیز در دست انتشار دارد، درباره این کتاب گفت: اخلاق در انسان با توجه به آیات قرآن و روایات نشان می‌دهد که انسان باید دارای چه ویژگی‌های اخلاقی باشد و به چه اخلاقیاتی برای حضور در جامعه امروز نیازمند است.

استاد امجد از شاگردان آیت الله بهاءالدینی و آیت الله بهجت است که در حال حاضر کتاب زلال معرفت از گفتارهای او در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 18 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط