loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جواد محقق، دبیر علمی کنگره سراسری شعر دفاع‌مقدس شد

نویسندگان مرتبط : جواد محقق

"محقق، شاعر و نویسنده، دبیر علمی هجدهمین کنگره سراسری شعر دفاع‌مقدس شد.
حسین زنجانی، مدیر انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس از انتخاب جواد محقق به عنوان دبیر علمی هجدهمین کنگره سراسری شعر دفاع‌مقدس خبر داد و افزود: سوابق درخشان این شاعر پیشکسوت در طول سی سال گذشته و حضور مستمر در حوزه ادبیات و فرهنگ مقاومت، از جمله عوامل موثر در انتخاب وی بوده است.
زنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ‌با اعلام این خبر اظهار داشت: جواد محقق، شاعر انقلاب و دفاع‌مقدس، طی حکمی از سوی سردار میرفیصل باقرزاده، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس،‌ به عنوان دبیر علمی هجدهمین کنگره سراسری شعر دفاع‌مقدس منصوب شد.

وی ادامه داد: سوابق درخشان این شاعر پیشکسوت در طول سی سال گذشته و حضور مستمر در حوزه ادبیات و فرهنگ مقاومت، از جمله عوامل موثر در انتخاب وی بوده است.

نویسنده کتاب "مزد مقاومت" تصریح کرد: جواد محقق، در روزهای اول انقلاب و با همراهی زنده‌یادان قیصرامین‌پور و سید حسن حسینی،‌ حلقه فرهنگ و هنر انقلاب را تشکیل دادند و این حضور تاثیرگذار، تاکنون ادامه یافته است.

هجدهمین کنگره سراسری شعر دفاع‌مقدس، به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در پایان سال 88 برگزار خواهد شد.

از محقق کتاب «علم و ایمان در گفتگو با دانشمندان» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوف کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 21 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط