loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار سی سال افتخار ایرانیان

«سی سال افتخار ایرانیان» بررسی تأثیرات انقلاب اسلامی بر عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی به قلم «جعفر دمیرچی» از سوی انتشارات «اسوه» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) این کتاب که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول سی‌سال گذشته بررسی می‌کند، به صورت همزمان در سه نوبت چاپ شده است.

پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در سی سال پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی(ره) در مباحث اصلی این کتاب به تفصیل بیان شده است.

فصل‌های این کتاب به پیشرفت‌های سی سال گذشته در زمینه علمی، صنایع دارویی، دانشگا‌ه‌ها، آموزش عالی، دستاوردهای آموزش و پرورش، دستاوردهای فرهنگی، عمرانی، کشاوری و ... اختصاص دارد که نویسنده در هر فصل وضعیت پیش از انقلاب در این زمینه‌ها را با وضعیت پس از آن تاکنون بررسی کرد‌ه‌اند.

«سی سال افتخار ایرانیان» با نوبت چاپ اول، دوم و سوم به ترتیب در شمارگان 4000 نسخه، 5000نسخه و 3000 نسخه در 688 صفحه با قطع وزیری و جلد گالینگور از سوی انتشارات «اسوه» منتشر شده است.

انتشارات «اسوه» هم‌چنین قرآن وزیری بدون ترجمه در تیراژ 10 هزار نسخه، قرآن حکیم با ترجمه آیت‌الله مکارم شیرازی را در قطع وزیری با شمارگان 10 هزار نسخه، قرآن، ترجمه قرآن «طاهره صفارزاده» به زبان انگلیسی، فارسی و عربی، در قطع وزیری با شمارگان 50 هزار نسخه به تازگی منتشر کرده است.

هم‌چنیبن «پیامبر اکرم و خاندانش» به قلم «عباس محمد‌پور» در دو جلد از سوی انتشاارت اسوه هم‌اکنون چاپ و در حال صحافی است.

چهارشنبه 27 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط