loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتاب «عرفان نظری»

کتاب «عرفان نظری» اثر حجت‌الاسلام سیدیدالله یزدان‌پناه به همت دائرةالمعارف علوم عقلی اسلامی منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد نجفی»، معاون آموزشی دائرةالمعارف علوم عقلی اسلامی وابسته به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، گفت: کتاب «عرفان نظری» اثر حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدیدالله یزدان‌پناه» به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این کتاب، درس‌های حجت‌الاسلام یزدان‌پناه در دوره‌های تربیت محقق عرفان اسلامی در دائرةالمعارف علوم عقلی اسلامی است که به صورت جزوه درسی در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است ولی به علت درخواست‌های زیاد طلاب و دانشجویان علاقمند به عرفان پژوهشی، معاونت پژوهشی دائرةالمعارف علوم عقلی اسلامی تصمیم گرفت که مکتوب درس‌ها را با ویرایش و تحقیق حجت‌الاسلام یزدان‌پناه به صورت کتاب منتشر کند.

حجت الاسلام یزدان پناه مانند دکتر یحیی یثربی از فعالان عرصه نظریه پردازی در زمینه عرفان نظری است و در کرسی های نظریه پردازی های زیادی شرکت کرده است.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: دائرةالمعارف علوم عقلی اسلامی وابسته به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در راستای تألیف دائرةالمعارفی که علوم عقلی اسلامی را پوشش دهد تأسیس شده است و فصلنامه علوم عقلی از محصول‌های پژوهشی این مؤسسه است و چندین کتاب که محصول پژوهش‌های هیئت علمی این دائرةالمعارف است به زودی منتشر می‌شود.

منبع: ایکنا

پنجشنبه 28 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط