loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آن که رفت آن که نیامد» مجموعه شعرهای کاشفی خوانساری

نویسندگان مرتبط : سید علی کاشفی خوانساری

نشر قصه، کتاب «آن که رفت آن که نیامد» مجموعه شعرهای سیدعلی کاشفی خوانساری را منتشر کرد.
سیدعلی کاشفی خوانساری متولد 1350 در تهران است. وی فعالیت فرهنگی را از سال 1370 آغاز کرده و در زمینه‌های نقد ادبی، پژوهش و روزنامه‌نگاری به فعالیت پرداخته است.
کاشفی خوانساری تاکنون 37 جلد کتاب منتشر کرده است که عمدتا در حوزه مباحث نظری ادبیات کودک و ادبیات دینی بوده است. سردبیر مجلات و نشریات مختلف و مدیریت در سازمان‌های دولتی و غیردولتی در حوزه‌های کتاب، مطبوعات و تئاتر از دیگر سوابق اوست.
او الان مدیر اداره کودک و نوجوان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، مدیرعامل مؤسسه پژوهشی هنر و ادب دینی و صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه فرهنگی هنری شهرزاد است.
مجموعه‌ای از شعرهای سپید عاشقانه از سیدعلی کاشفی خوانساری نویسنده و شاعر است. این کتاب سومین مجموعه از آثار شعری وی است که در خرداد 87 سروده شده است.
کتاب‌های سروده‌های پس از مرگ و در با بی‌تویی از کتاب‌های سابق این شاعر است که قبل از این از سوی انتشارات حوا به چاپ رسیده است.

جمعه 29 خرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط