loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسین قرایی زندگی و زمانه پنج شاعر معاصر را نوشت

کتاب «از صدای سخن شعر» شامل گفت وگوهایی با پنج تن از شاعران معاصر از جمله زنده یاد مشفق کاشانی، علیرضا قزوه و مصطفی محدثی خراسانی از سوی نشر نارگل منتشر شد.

دوشنبه 23 آذر 1394

کتاب «از صدای سخن شعر» دربردارنده مصاحبه های حسین قرایی شاعر و فعال ادبی با زنده یاد مشفق کاشانی، علیرضا قزوه، مصطفی محدثی خراسانی، محمد صادق رحمانیان و ایرج قنبری است. شاعران حاضر در این کتاب به بیان خاطرات خود از چگونگی ورودشان به دنیای شعر و نیز رابطه شان با دیگر شاعران معاصر و نقش شان در منظومه شعر انقلاب پرداخته اند.
در بخشی از مصاحبه حسین قرایی با مرحوم مشفق کاشانی آمده است: سرانجام یک روز به سهراب گفتم:«شعر هم می گویی؟» به من لبخندی زد و بعد چند شعرش را برایم خواند. اشعاری که برایم خواند، در قالب کلاسیک سرود شده بود و واقعا اشعار استواری بود. یعنی از نظر وزن و بدایع شعری کامل بود. در همان لحظه سهراب را بوسیدم و گفتم:«چرا از اول به من نگفتی؟!» بعد از آن بود که سهراب همگام با ما، در روزنامه هایی مثل روزنامه عصر امید و ... اشعارش چاپ می شد.
نشر نارگل این کتاب 188 صفحه ای را در شمارگان 1000 نسخه و به قیمت 10000 تومان منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط