loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان زندگی نرجس خاتون در «اسیری و عروسی»

«اسیری و عروسی»؛ داستان زندگی مادر امام زمان(عج) به قلم زهرا زواریان از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار کتاب شد.

دوشنبه 23 آذر 1394

مؤسسه انتشارات قدیانی کتاب «اسیری و عروسی» نوشته زهرا زوّاریان را با تصویرگری سمیّه صالح شوشتری در نوبت اول چاپ روانه بازار کتاب کرد.
نویسنده در این کتاب زندگی نرجس یا نرگس خاتون، مادر حجت بن الحسن(عج)، مهدی موعود، را به زیبایی بیان کرده است. در منابع شیعه که دو قرن اول پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) نوشته شده اند- در آثار اندیشمندانی چون شیخ طوسی٬ ابن بابویه و نعمانی- توصیفاتی از زندگانی حضرت مهدی(عج) ارائه شده است. در روایات این کتاب ها نام های متعددی برای مادر امام زمان(عج) نقل شده است که نرجس، ریحان، سوسن و مریم از جمله این موارد است.
در بخشی هایی از کتاب آمده است:
«... نرجس در سکوت نگاهش کرد. مات و مبهوت بود. نمی دانست چه بگوید و از کجا شروع کند. از بشر خواست کمی به او فرصت دهد. راه طولانی بود و محملش، کوچک و تنگ. شترها آرام حرکت می کردند. از آن کالسکه زیبای جواهرنشان خبری نبود. آب های سفید و راهوار، دیگر نبودند. چهل دختر سپید پوش ... .»
این کتاب در شمارگان 3300 نسخه به قیمت 9500 تومان تقدیم علاقه مندان به قصه های دختران شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط