loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقدیر از "آذریزدی"در جشنواره فیلم کودک

نویسندگان مرتبط : مهدی آذر یزدی

آیین بزرگداشت «مهدی آذریزدی» نویسنده کودک، در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر همدان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این رویداد، هر ساله بخشی را به بزرگداشت هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان اختصاص می‌دهد که در جشنواره بیست و سوم این مراسم به استاد آذریزدی اختصاص یافته.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 11 تا 15 مرداد ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.

همین گزارش حاکی است، این نویسنده کودک و نوجوان 24 ساعت گذشته را در بخش عادی بیمارستان" آتیه" سپری کرده بود و به گفته پزشکان این بیمارستان، وی تا حدودی نیز بهبود یافته بود.

به گفته مسوولان بیمارستان آتیه مشکل تنفسی، علت بازگشت آذریزدی به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان است و مشخص نیست تا کی در این بخش می‌ماند.

نویسنده مجموعه کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» چندی پیش نیز به دلیل ضعف جسمانی در بیمارستان سید‌الشهدای یزد، بستری شده بود.

مهدی آذریزدی در 89 سالگی به دلیل کهولت سن به دفعات در بیمارستان بستری شده است.
هشت مجلد از کتاب "قصه های خوب برای بچه های خوب" این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 4 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط