loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

50 کتابخانه پایداری در دانشگاه‌های کشور تاسیس می‌شود

با اجرای دومین مرحله از طرح تجهیز دانشگاه‌های کشور به کتابخانه پایداری، تمام 50 دانشگاه کشور تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
دبیر کمیته علمی یادواره شهدا و نکوداشت جلوه‌های ایثار دانشجوی کشور با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: تاکنون 26 دانشگاه کشور برای تاسیس کتابخانه تخصصی پایداری، اعلام آمادگی کرده‌اند.

مهران حسن‌زاده ادامه داد: پس از امضای تفاهم نامه وزارت علوم، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردیبهشت ماه امسال،مکاتباتی درباره تجهیز دیگر دانشگاه‌های کشور به کتابخانه پایداری، با دانشگاه‌های کشور انجام شد که اغلب دانشگاه‌ها از آن استقبال کردند.

وی با بیان این که دانشگاه‌ها می‌توانند تا 20 تیرماه درخواست خود را برای احداث کتابخانه پایداری به دفتر معاونت امور فرهنگی ارسال کنند، گفت: هم‌اکنون دانشگاه‌های رازی ‌کرمانشاه، زابل، علوم اقتصادی، صنعتی ارومیه، صنعتی‌ نوشیروانی ‌بابل، صنعتی شاهرود، صنعتی شریف، صنعتی مالک‌ اشتر، صنعتی همدان و ... آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

حسن‌زاده با اشاره به تجهیز 30 دانشگاه در فاز اول این طرح اظهار داشت: در مرحله اول، بیش از 50 هزار عنوان کتاب در موضوعات انقلاب، دفاع مقدس، شهدا، جنگ تحمیلی و ادبیات پایداری در ایران، فلسطین و لبنان قرار داده شد.

به گفته حسن‌پور افتتاح نمادین مرحله دوم کتابخانه‌های تخصصی پایداری در شهریور ماه امسال، هم زمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 4 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط