loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار پشت پرده تشکیلات

کتاب "پشت پرده تشکیلات" خاطرات عضو سابق حزب بهائیت به روایت بهزاد جهانگیری نوشته سعید سجادی از سوی دفتر پژوهشهای مؤسسه کیهان منتشر شد.
شک نیست مسلکهای دروغین حتی اگر بتوانند به مدد مکر شیطان و قدرتهای پوشالی چند صباحی با رنگ و لعاب، افراد غافل را در اندک مدتی فریب دهند اما گذشت زمان و وجدانهای بیدار آنان را رسوا خواهد کرد.در این راستا روند واگرایی و اعلام انزجار از فرقه بهائیت یکی از اتفاقاتی است که در پی افشاگری افراد آزاده به شدت رو به رشد است.

بهزاد جهانگیری فرزند نورالدین در شمار این افراد است. وی که یک بهایی زاده و متولد سال 1346 شهر همدان است از همان کودکی تحت تعالیم شدید فرقه بهائیت بود. همزمان با سپری شد ایام نوجوانی که مقارن با پیروزی انقلاب اسلامی نیز بود فصل جدیدی از زندگی بهزاد آغاز شد. او با بررسی رفتار و گفتار و عملکرد وابستگان فرقه بهائیت متوجه تناقضات آشکاری در رویه و سیره آنها شد. در حمله های ناجوانمردانه مبلغین بهایی نسبت به دین مبین اسلام در کلاسهای مختلف، حصر فکری و رفتاری و اعمال کنترلهای تشکیلاتی سبب شد وی از دوستان بهایی خود فاصله گرفته و با همسن و سالان مسلمان خود رابطه برقرار کند.

در این کتاب طی 424 صفحه زندگی، روند تحول در بهزاد جهانگیری و آزادی وی از قفس بهائیت به چاپ رسیده است.


شنبه 6 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط