loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «پیوند ماه و خورشید» و روایت زندگی حضرت علی (ع) منتشر شد

روایت زندگی علی علیه السلام در کتاب «پیوند ماه و خورشید» از حدود سی سال قبل از ولادتش آغاز می­ شود. سی سال پیش از ولادت او، ولادت مبارک دردانه­ خلقت و بهانه­ آفرینش حضرت محمد مصطفی(ص) روی داده بود.

شنبه 5 دی 1394

کتاب «پیوند ماه و خورشید»، روایت زندگی علی علیه­السلام از حدود سی سال قبل از ولادتش آغاز می­ شود. سی سال از ولادت او، ولادت مبارک دیگری روی داده بود؛ ولادت دردانه­ ی خلقت و بهانه­ ی آفرینش – حضرت محمد مصطفی صلی­ الله علیه و آله-.
میان این دو ولادت، پیوندی هست؛ پیوندی که نه در دنیا، بلکه در آسمان شکل گرفته و محکم شده است. یکی، به دنبال دیگری می­ آید. یکی، خورشید است و دیگری، ماه.
آن­که از این پیوند و برخی نشانه­ هایش حکایت می­ کند، مادر گرامی امیرمومنان – حضرت فاطمه بنت اسد- است.
فاطمه مادری است که از سی سال قبل از ولادت نوزادش، شوق وجود او را در سینه پرورده و در آرزوی دیدار وی سوخته است.
او، مادرانه، از لحظه­ های انتظارش می­گوید، از خاطرات بارداری و از روزهای کودکیِ فرزندش- علی.
او از محبتی سخن می­ گوید که از یک سو، به فرزند آمنه دارد، و از سوی دیگر، به فرزند خویش.
فاطمه، گویی مادر آسمان است که خورشید و ماه را در دامنش جا می­دهد و از پیوند این دو، حرفهایی شنیدنی دارد.
کتاب «پیوند ماه و خورشید» نه فصل دارد که در هر فصل، خاطره ­ای مرور می­ شود. در نگارش این خاطرات از منابع معتبر استفاده شده است.
این کتاب را سعید روح­ افزا نوشته و سید میثم موسوی برای آن تصویرگری کرده است. طراحی گرافیک اثر نیز برعهده­ ی کوروش پارسانژاد بوده است.
دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ اول این کتاب را در سال 1394 در 56 صفحه وبه قیمت 80000ریال و برای مخاطب جوان و نوجوان به علاقمندان حوزه­ فرهنگ دینی تقدیم کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط