loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی «جهت نما» در نمازهای جمعه کشور

با نزدیک شدن به سالروز آغاز امامت حضرت بقیةالله الاعظم(عج) کتاب «جهت نما» نوشته حجت الاسلام والمسلمین استاد محسن قرائتی امروز در بیش از ۸۰۰ نماز جمعه سراسر کشور معرفی شد.

شنبه 5 دی 1394

با نزدیک شدن به سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم (عجّل الله فرجه الشریف) کتاب «جهت نما» نوشته حجت الإسلام و المسلمین محسن قرائتی امروز در بیش از 800 نماز جمعه سراسر کشور معرفی شد.
کتاب «جهت نما» نوشته استاد قرائتی گنجینه ای از معارف مهدوی است که در قالب پرسش و پاسخ های کاربردی و امروزی به دغدغه های منتظران منجی موعود به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز با بیانی شیوا، پرداخته است.
چرا امام زمان علیه السلام غایب شد؟ چگونه ممکن است امامی در کودکی، رهبر مسلمانان جهان شود؟ آیا حضرت مهدی علیه السلام زن و فرزند دارد؟ آیا ممکن است امام زمان علیه السلام در عصر غیبت دیده شود؟ ایشان چه زمانی ظهور می کند؟ برنامه حکومت جهانی مهدوی چیست؟ آیا این مطلب درست است که اگر دنیا پر از ظلم شود امام زمان علیه السلام زودتر ظهور می کند؟ حضور و آمادگی چه تعدادی از یاران حضرت بقیة الله علیه السلام برای قیام وی کفایت می کند؟ این سوالات و ده ها پرسش مهدوی دیگر، مباحثی هستند که حجت الإسلام قرائتی در کتاب «جهت نما» پاسخ داده است.
از آن جا که دشمنانِ اندیشه ی دینی همواره با تمام توان علیه آموزه ی حیاتی و کلیدیِ مهدویت فعالیت کرده، و با انکار این آموزه ی اصیلِ مکتبِ امامت و ولایت، و القای شبهات متعدد، سعی در ایجادِ تحریف و تردید در آن نموده اند، حجت الإسلام قرائتی در کتاب «جهت نما» مهمترین مسائل مربوط به این حوزه را با بیانی روان و ساده بیان کرده تا عموم جامعه از آن بهره مند شوند.
کتاب «جهت نما» که در قالب 40 پرسش و پاسخ مهدوی در زمینه اعتقاد موعود در ادیان، یاران منجی، آسیب شناسی مهدویت، تشکیل حکومت جهانی مهدوی و بسیاری از موضوعات قابل توجه دیگر درباره مهدویت، مطالب بسیار مفیدی را ارائه کرده است، امروز در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نمازجمعه های کشور که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط