loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دنیای شیرین» دختر ها و پسرها در کتابفروشی ها

مجموعه کتاب های «دنیای شیرین» برای دخترها و پسرها از سوی موسسه قدیانی منتشر شد

شنبه 5 دی 1394

کتاب های «دنیای شیرین» از سن یک تا چهار سالگی برای پسرها و دخترها در چهار جلد اثر کارین ماری آمیو و ترجمه هدی معصومی مقدم و شعر مریم اسلامی و تصویرگری امیلی ونوسلم از سوی موسسه انتشارات قدیانی منتشر شد.
«کنجکاو می شوم، کشف می کنم، بازی می کنم و بزرگ می شوم»، «بیدار می شوم، بازی می کنم، با چیزها آشنا می شوم و بزرگ می شوم»، «بازی می کنم، راه می روم، نقاشی می کشم و یاد می گیرم» و «خیال پردازی می کنم، کشف می کنم، آشپزی می کنم و تعمیرکاری می کنم» شرح سری کتاب های دنیای شیرین «1 و 2 و 3 و 4 سالگی ما پسرها» است که در 4 جلد جداگانه تهیه و تنظیم شده است.
همچنین در چهار جلد مجزای دیگر نیز این کتاب ها منتشر شده که با عنوان« 1و 2 و 3 و 4 سالگی ما دختر ها» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
در بخش هایی از این کتاب آمده است: «... آیا تا حالا کسی از تاریخ و کتاب های تاریخی برایت حرف زده، تاریخ دان در کتاب تاریخش به ما می گوید که در گذشته ها چه اتفاق هایی افتاده است...» و یا «... قسمت های مختلف زبان، مزه ها را تشخیص می دهد. اطراف زبان، برای فهمیدن ترشی. ته زبان برای فهمیدن تلخی. نوک زبان هم برای فهمیدن شیرینی و شوری ...».
مؤسسه انتشارات قدیانی، این مجموعه کتاب ها را در نوبت اول چاپ، با تیراژ 2200 نسخه، به قیمت (جلدهای 1 و 2 ) 18000 و (جلدهای 3 و 4 ) 22000 تومان روانه بازار کتاب کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط