loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«نور حقیقت در آمریکای لاتین» به کتابفروشی ها رسید

کتاب «نور حقیقت در آمریکای لاتین» به قلم علی عسگری یزدی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

شنبه 5 دی 1394

کتاب «نور حقیقت در آمریکای لاتین» نوشت علی عسگری یزدی (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) با تدوین و ویرایش جواد مزینانی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
در عصر ارتباطات، هر فرهنگی که نتواند خود را به دیگران بشناساند و ارتباط صحیحی با ملل مختلف برقرار کند، خواه ناخواه از عرصه جهانی منزوی می شود و اگر صراط مستقیم به مردم معرفی نشود، سُبُل متفرقه آنها را از راه به در خواهند کرد. لذا همیشه باید اشخاصی زُبده و متخصص فن به نمایندگی از ملت خود به دیگر ملل سفر کرده و پیام جهانی آنان را به گوش جهانیان برسانند و چه زبانی جهان‏ شمول تر و عمومی تر از زبان فطرت خدادادی.
امروزه که دنیا از مکاتب تک بُعدی شرق و غرب خسته و بیزار شده، به دنبال راه سومی است که حقیقت را به ایشان عرضه کند و غیر از اسلام ناب محمدی، هیچ مکتبی ادعایی چنین والا ندارد. در همین راستا یکی از اساتید دانشگاه تهران طی سفری به کشورهای ونزوئلا و اکوادور در آمریکای لاتین، به تبیین اسلام حقیقی برای پیروان دیگر ادیان الهی و نیز مخاطبین عام در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی کشورمان پرداخته است که با مطالعه مطالب بیان شده و دقّت در پرسش های مطرح شده از جانب مخاطبان می توان به تشنگی مردم عالَم نسبت به معارف اسلامی و لزوم ابلاغ و تبیین جامع و کامل اسلام به اقصی نقاط دنیا پی برد.
این مجموعه از دو بخش تشکیل شده است: بخش اول به آشنایی با آمریکای لاتین و روابط سیاسی آن با ایران می پردازد که موضوعاتی چون آشنایی با اوضاع فرهنگی و دینی آمریکای لاتین، سابقه روابط ایران و آمریکای لاتین، آشنایی با کشور ونزوئلا و اکوادور، کلمبیای بزرگ، طلوع ایران در غروب دکترین مونروئه و دیدارهای سیاسی مسئولان ایرانی و آمریکای لاتین بیان می شود.
بخش دوم هم 11 سخنرانی و نشست های نگارنده در مراکز علمی و فرهنگی و دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی اکوادور و ونزوئلا است که در آن به تبیین اسلام، حقوق بشر اسلامی، انقلاب اسلامی، آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی، تبیین سیاست های ایران در مسائل روز بین المللی و نقش آمریکا در ترویج خشونت و تروریسم در جهان و... پرداخته می شود.
چاپ اول کتاب «نور حقیقت در آمریکای لاتین» در 144 صفحه، قطع رقعی و با قیمت 5000 تومان به جامعه فرهنگی و علمی عرضه شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط