loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دوران شیرین نامزدی» خواندنی شد

کتاب «دوران شیرین نامزدی» اثر ابوالقاسم حسنی توسط انتشارات نورالزهرا منتشر شد.

دوشنبه 14 دی 1394

کتاب «دوران شیرین نامزدی» به قلم ابوالقاسم حسنی از سوی انتشارات نورالزهرا منتشر شد.
دوران نامزدی و عقد را می توان از بهترین دوران های زندگی هر انسانی دانست که می تواند زیباترین خاطرات را برای هر زوجی به ثبت رساند. از آنجا که این دوران، نقطه شروع تلاقی دو فرد با دو دیدگاه در یک نقطه مشترک است، لذا نیاز به کسب مهارت و فنون رفتار با طرف مقابل است، که غافل شدن از این مهارت ها ممکن است آثار و خاطرات بدی را به همراه داشته باشد.
در این کتاب سعی شده تا این مهارت ها و فنون در قالب بایدها و نبایدها بیان شود تا به رقم خوردن یک زندگی سعادت مندانه کمک کند.
این کتاب در چهار فصل با عناوینی چون فواید دوران عقد، بایدهای دوران عقد، نبایدهای دوران عقد و سوالات اساسی دوران عقد در 160 صفحه این مسائل را مطرح کرده است.
«دوران شیرین نامزدی» در 5 هزار نسخه با قیمت 5 هزار تومان از سوی انتشارات نورالزهرا راهی بازار کتاب شده است. از این انتشارات کتاب «ریحانه بهشتی» پیش از این راهی بازار کتاب شده بود که با استقبال گسترده ای روبرو شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط