loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تغییر ویترین کتابفروشی ها در اعتراض به اعدام «شیخ نمر» + عکس

برخی کتابفروشی ها در واکنش به اعدام رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود ویترین خود را تغییر دادند.

دوشنبه 14 دی 1394

روز شنبه رژیم آل سعود در بیانیه ای خبر از اعدام آیت الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان داد.
در پی شهادت این مبارز خستگی ناپذیر که مدت مدیدی در چنگال رژیم آل سعود اسیر بود و مجامع به اصطلاح حقوق بشری نیز در این بین سکوت اختیار کرده بودند، اعتراض های مختلفی به این اقدام جنایتکارانه صورت گرفت که اهالی کتاب و نشر نیز اعتراض خود را با توجه به موقعیت خود اعلام کردند.
کتابفروشی هایی که دغدغه این موضوع را داشتند نیز در این بین با تغییر در ویترین کتابفروشی خود اعتراض کردند و دیگران را نیز به اعتراض علیه این جنایت ضد بشری فرا خواندند.
کتابفروشی کیهان واقع در خیابان انقلاب اسلامی با نصب پوستری از تصویر شهید شیخ نمر باقر النمر که جمله «خون مظلوم دامان ظالم را می گیرد» اعتراض خود را نمایان کرد.
همچنین کتابفروشی ترنجستان سروش که در خیابان انقلاب اسلامی بین خیابان ابوریحان و فلسطین قرار دارد نیز با نصب تصویری از شیخ شهید و پارچه نوشته ای این مصیبت را به حضور حضرت صاحب الزمان(عج) تسلیت گفت و اعتراض خود را اعلام کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط