loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توصیه های رهبر معظم انقلاب به «خانواده» شنیدنی شد

کتاب صوتی «خانواده؛ به سبک ساخت یک جلسه مطوّل مطوی در محضر مقام معظم رهبری» آماده انتشار شد.

دوشنبه 14 دی 1394

کتاب صوتی «خانواده؛ به سبک ساخت یک جلسه مطوّل مطوی در محضر مقام معظم رهبری» که نسخه مکتوب آن از سوی نشر صهبا منتشر و با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده بود، از سوی مؤسسه مسیر و با همکاری مؤسسه جهادی آماده انتشار شد. در نسخه صوتی این کتاب، گوینده به قرائت متن کتاب می پردازد و در بخش هایی از کتاب، عیناً از صوت سخنان رهبر معظم انقلاب استفاده شده است.
کتاب «خانواده»، کتابی است 128 صفحه ای و مجموعه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب، که ماحصل کار روی بیش از یک صد سخنرانی در جلسات خطبه خوانی عقد، نشست اندیشه های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و جلسات با بانوان نخبه است. دیدگاه های منحصربه فرد حضرت آیت الله خامنه ای در نوع نگاه ایشان به زن و نقش وی در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج های جوان نباشند و هرکس می خواهد خانواده ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، مخاطب آن باشد. از ویژگی های این کتاب می توان نخست، به نوع نگاه اسلامی به زن و نقش او در خانواده و دوم ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری اشاره کرد.
محتوای غنی این کتاب، استقبال کم نظیر و سهولت استفاده از نسخه صوتی کتاب برای مخاطبان، مؤسسه مسیر را بر آن داشت تا این کتاب را به صورت صوتی عرضه کند. کتاب صوتی خانواده شامل 9 فایل صوتی است که در قالب یک لوح فشرده منتشر خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط