loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان شب دنیای پارسی‌نژاد

کامران پارسی‌نژاد، نگارش رمان "شب دنیا" را تا 3 ماه آینده به پایان می‌رساند. در این رمان، جوانی با یکی از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس آشنا می‌شود و تاثیر فضای آن دوران را در پاسخگویی به مشکلاتش تجربه می‌کند.
کامران پارسی‌نژاد، داستان‌نویس درباره کتاب "شب دنیا" اظهار داشت: این رمان که نیمی از آن به پایان رسیده و بازبینی شده است، با نگاهی نو به واکاوی تأثیر جنگ تحمیلی بر جوانان می‌پردازد.

وی با اشاره به موضوع کتاب گفت: "شب دنیا" داستان جوانی را روایت می‌کند که با مشکلات سخت جسمی و خانوادگی درگیر و با سوال‌های بسیاری در جامعه کنونی مواجه است و در گذر حوادثی که برایش رخ می‌دهد، نسبت به اشتباهاتش آگاهی پیدا می‌کند.

پارسی نژاد ادامه داد: در طول داستان، شخصیت‌های متفاوتی به عنوان ناجی مشکلات جوان ظاهر می‌شوند تا جوابگوی سوال‌های وی باشند که هر یک شکست می‌خورند. سرانجام جوان با یکی از رزمندگان سال‌های جنگ آشنا می‌شود و پس از گذشت مدتی، از طریق سفری ذهنی در فضای جبهه حضور پیدا می‌کنند. به این ترتیب جوان درگیر مسایل جنگ می‌شود و به کمک این رزمنده جواب اغلب سوال هایش را پیدا می‌ یابد.

وی در پایان گفتگو با ایبنا با اشاره به این که تا 3 ماه دیگر این رمان به اتمام می‌رسد، درباره عنوان کتاب گفت: "شب دنیا" استعاره از مسایل و مشکلات روزمره و غرق شدن در این مشکلات است.

پارسی نژاد تصریح کرد: هنوز ناشر رمان "شب دنیا" مشخص نشده است.

اخیراً کتاب «هویت شناسی ادبیات و نحله های ادبی معاصر» وی در 288 صفحه و در 18 فصل از سوی کانون اندیشه جوان منتشر شده است که به زودی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب عرصه می شود.

جمعه 12 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط