loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خمپاره سوم منفجر شد

سومین شماره از نخستین و تنها نشریه طنز هنر و ادب پایداری با عنوان "خمپاره" توسط مرکز علمی و فرهنگی شهید آوینی قزوین منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، شماره تابستان این نشریه طنز دفاع مقدسی در صفحاتی با عناوین ترکش اول، دیده‌بان، معبر، پورتال جامع سینمای جنگ، و اما عراق، و اما فلسطین، گرای 360 درجه، خشاب کتاب و کمیک استریپ به قلم محمدرضا اکبری، حامد تاملی، جواد چناری، سید مسعود شجاعی طباطبایی‌، اکبر صحرایی، علی کاظم‌لو و امید مهدی‌نژاد شکل گرفته است.

همچنین در این شماره "خمپاره" خاطراتی از رزمندگان دفاع مقدس، معرفی کتاب جنگ دوست داشتنی نوشته سعید تاجیک، کاریکاتورهایی از کارلوس لاتوف، داستان‌های ما پانزده نفر بودیم و شب یلدا، شعر پلاک اثر جواد چناری و یادداشتی از شجاعی طباطبایی آورده شده است.

در صفحه خشاب کتاب و در گفتگو با سعید تاجیک آمده است: دو عامل جنگ ما را پیش برد، یکی اشک و ضجه و دیگری طنز و خنده به موقع.

نشریه "خمپاره" در قطع جیبی و 68 صفحه با شمارگان 25 هزار نسخه و با قیمت 400 تومان توسط واحد طنز مرکز علمی و فرهنگی شهید آوینی به چاپ رسیده است.

متقاضیان دریافت یا اشتراک این نشریه می‌توانند به سایت خمپاره به نشانی www.khompare.com مراجعه کنند. خمپاره در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب قابل تهیه است.


چهارشنبه 17 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط