loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهدی‌نژاد با پیاده‌ها آمد

رباعی‌های آیینی «امید مهدی‌نژاد» در قالب مجموعه‌ای با نام «پیاده‌ها» از سوی نشر سوره مهر منتشر شد.

«پیاده‌ها» مجموعه رباعی‌‌های سروده «امید مهدی‌نژاد» است که در فاصله سال‌های 1383 تا 1386 سروده شده است و به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

این مجموعه شامل 5 دفتر شعر با نام‌های «هزار سال گفتیم و نشد»، «جای تو هنوز در جهانم خالی است»، «رفتیم به جایی که نخواهیم رسید»، «فصلی در باب تیغ و گردن‌هامان»، «سه برگ سبز» و «بر شانه مرگ زندگی باید کرد» است و درونمایه بسیاری از آین رباعی‌ها آیینی است.

انتشارات سوره مهر مجموعه شعر «پیاده‌ها» را در 87 صفحه و با شمارگان2500 نسخه و قیمت 1900 تومان منتشر کرده است.

امید مهدی‌نژاد (شاعر و نویسنده و طنزپرداز معاصر متولد سال 1385 در تهران است و نخستین شعرهایش را در سال 1381 از طریق مطبوعات منتشر کرد. وی علاوه بر عضویت در تحریریه مجلات سوره و شعر حوزه هنری، از سال 1386 در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مجله راه فعالیت می‌کند و فعالیت ادبی او نیز به سمت نگارش متن تغییر یافته است.

کتاب«پیاده‌ها» در حقیقت آخرین سروده‌های این نویسنده به شمار می‌آید که پس از مجموعه شعر «رجزمویه» در حقیقت دومین مجموعه شعر مهدی نزاد به حساب می‌آید.
«کتاب سوم» و «هولوکاست» دو کتاب دیگر مهدی نژاد در حوزه طنز است.

دوشنبه 22 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط