loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت رویش برداشت اول

نهمین شماره از دوره جدید نشریه برداشت اول با عنوان «روایت رویش» توسط مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری منتشر شد.به گزارش شبکه ایران به نقل از فارس، در شماره جدید نشریه برداشت اول که به عنوان ویژه‌نامه سی‌امین سال استقرار جمهوری اسلامی ایران منتشر شده، در بیش از 110 سرفصل، مقاطع مختلف تاریخ معاصر ایران از مشروطه تا دولت نهم مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر مقاطع تاریخی مختلف ایران از مشروطه تا پایان جنگ که مطالب و مقالات متعددی در کتاب‌ها و نشریات مختلف از آن منتشر شده، در این نشریه بخش‌های روایی جذابی درباره وقایع سالهای پس از جنگ تا دولت نهم نیز دیده می‌شود.

پس از مرور تاریخ مشروطه تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در این نشریه، از جمله سرفصل‌هایی که درباره وقایع پس از جنگ به صورتی اجمالی و جذاب مورد اشاره قرار گرفته، عبارتند از:

"9 فرمان برای ادامه راه "، "کابینه هاشمی "، "اشرافی‌گری و نهی از منکر "، "ظهور پدیده کارگزاران "، "دوم خرداد "، "طبقه مرفه جدید "، "18 تیر "، "تحصن مجلس ششم "، "ظهور آبادگران "، "ریاست‌جمهوری نهم "، "سفرهای استانی "، "ماهواره امید " و ...

مرور تاریخی نهمین شماره نشریه برداشت اول بر تاریخ معاصر ایران در این شماره از این نشریه با تبیین دهه چهارم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامیده شده، به پایان رسیده است.

نشریه برداشت اول در دوره جدید فعالیت خود در دولت احمدی‌نژاد به صاحب امتیازی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، مدیرمسئولی علیرضا ذاکر اصفهانی رئیس این مرکز و زیر نظر شورای سردبیری منتشر می‌شود.

سه‌شنبه 23 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط