loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ اثری از مستور

نویسندگان مرتبط : مصطفی مستور

نمایشنامه «دویدن در میدان تاریک مین» نوشته مصطفی مستور با چاپ چهارم روانه بازار کتاب شد. این کتاب نمایشنامه‌ای فلسفی است که در چهار پرده و از زبان چهار شخصیت روایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایبنا، نمایشنامه «دویدن در میدان تاریک مین» نوشته مصطفی مستور در قالب چاپ چهارم در شمارگان 2000 نسخه و با قیمت 1200 تومان از سوی نشر چشمه به فروش می‌رسد. این اثر نخستین بار در سال 1385 به چاپ رسیده است.

نخستین اثر ادبی مستور، داستان «مثل یک قاصدک» است که در سال1369 در مجله کیان منتشر شد. مجموعه داستان «عشق روی پیاده‌رو» و کتاب «مبانی داستان کوتاه: پژوهش نظری درباره مولفه‌های داستان کوتاه» از دیگر آثار این نویسنده به شمار می‌روند.

رمان «روی ماه خداوند را ببوس» این نویسنده، در مدت کوتاهی به چاپ یازدهم رسید؛ برنده جایزه ادبی قلم زرین در سال 1381 شد و به عنوان بهترین رمان نیز در سال‌های 1379 و 1380 انتخاب شد.

مجموعه داستان «فاصله و داستان‌های دیگه»، «پاکت‌ها و چند داستان دیگه»، «من دانای کل هستم»، رمان «استخوان خوک و دست‌های جذامی» و مجموعه داستان «حکایت عشقی بی‌قاف، بی‌شین و بی‌نقطه» از دیگر آثار مستورند.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
حکایت عشقی بی قاف، بی شین بی ‌‌‌نقطه
دویدن در میدان تاریک مین
روی ماه خداوند را ببوس
عشق روی پیاده رو
قصه ی 84
مبانی داستان کوتاه
من دانای کل هستم
چند روایت معتبر

سه‌شنبه 30 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط