loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان سومین جشنواره داستان انقلاب

فراخوان سومین جشنواره "داستان انقلاب" در دو بخش داستان‌کوتاه و رمان با موضوع انقلاب اسلامی منتشر شد. این جشنواره توسط دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

فراخوان سومین جشنواره "داستان انقلاب" در دو بخش رمان و داستان کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی برای گروه‌های سنی بزرگسال و نوجوان و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان دی ماه 1388 اعلام شده است.

برگزیدگان سومین جشنواره داستان انقلاب اواخر سال جاری طی مراسمی معرفی می‌شوند.

به نفرات اول تا سوم در بخش "رمان" به ترتیب 90، 60 و 40میلیون ریال جایزه تعلق خواهد گرفت و در بخش "داستان‌کوتاه" نیز مبالغ 10، 5/7 و 5 میلیون ریال به نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.

آثار برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب، به صورت مستقل از سوی انتشارات سوره مهر در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید و به نویسندگان هر یک از آثار حق تالیف پرداخت می‌شود.

سومین جشنواره داستان انقلاب توسط دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

دبیرخانه جشنواره در تهران، تقاطع خیابان های حافظ و سمیه، ساختمان اصلی حوزه هنری، کارگاه قصه و رمان، دفتر آفرینش‌های ادبی واقع است.

چهارشنبه 31 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط