loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

"مارس آبی" کتاب دیگر نویسنده سونات عدن منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : مصطفی جمشیدی

رمان "مارس آبی" نوشته مصطفی جمشیدی و براساس خاطرات جنگی دختری 17 ساله از آبادان، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد.
مصطفی جمشیدی، داستان نویس در گفت‌وگو با خبرگزاری ایبنااز نگارش رمان "بوفاری 4" خبر داد و اظهار داشت: بوفاری 4 نام فرضی یک حلقه چاه در 70 کیلومتری خط مقدم جبهه است.

وی درباره موضوع این رمان گفت: داستان این اثر ماجرای آشنایی تعدادی سرباز با مهندسی در این منطقه است. دو نفر از این سربازان مسیحی اند که یکی به شهادت می‌رسد و دیگری در اثر آشنایی با مهندس به دین اسلام می‌گراید.

نویسنده کتاب "سونات عدن" از انتشار رمان دیگرش توسط انتشارات سوره مهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: "مارس آبی" عنوان رمان دیگری با موضوع دفاع مقدس و در برگیرنده خاطرات دختر 17 ساله‌ای به نام الیکا، از آبادان در روزهای جنگ است.

وی با اشاره به این که نگارش هر یک از این رمان‌ها حدود 6 ماه به طول انجامیده، تصریح کرد: وجه اشتراک این رمان‌ها را می‌توان در معناگرایی و خیر و شر و تقدیر دانست.

جمشیدی در پایان گفت که برای انتشار رمان "بوفاری 4" با انتشارات سوره مهر در حال مذاکره است.

"باورم کن سلیمان"، "سونات عدن" و "بازیافته‌های شهر دلتنگ" از آثار منتشر شده مصطفی جمشیدی اند که در حال حاضر کتاب «سونات عدن» این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 31 تیر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط