loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قصه های این وری» منتشر شد: شخصیت های افسانه های به دنیای امروز می آیند

علی مهر از انتشار مجموعه داستان طنز «قصه های این وری» توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.

یکشنبه 27 دی 1394

علی مهر، نویسنده و مدرس داستان نویسی، با بیان اینکه کتاب «قصه های این وری» شامل 13 داستان کوتاه طنز است، اظهار کرد: عناوین برخی از این داستان ها شامل «طوطی و بازرگان»، «بازخوانی پرونده بزبز قندی»، «خواهر ناتنی ماه پیشانی»، «قصه حسن کچل که دنبال کار می گشت»، «رستم و پسرهایش» و ... است.
وی ادامه داد: داستان ها به نوعی روایتی از شخصیت های قدیمی و افسانه ای قصه های ایرانی و خارجی هستند که در دنیای امروز آمده اند و با مسائلی که در دنیای امروز برایشان پیش می آید داستان شکل می گیرد.
مهر خاطرنشان کرد: نوع روایت کتاب «قصه های این وری» نیز روایتی امروزی است و نثر داستان ها نیز نثری ساده و بدون پیچیدگی های آثار منظوم کهن است.
این نویسنده و مدرس داستان نویسی همچنین گفت: داستان «طوطی و بازرگان» که در مجموعه داستان «قصه های این وری» گنجانده شده، در نخستین جشنواره طنز حوزه هنری حائز مقام اول شد. داستان کوتاه «خاله سوسکه کجا میری؟» از این مجموعه داستان نیز در جشنواره طنز حوزه هنری جایزه برده است.
مجموعه داستان «قصه های این وری» در 110 صفحه، قطع رقعی و 2500 نسخه و با قیمت 6 هزار تومان توسط انتشارات سوره مهر به بازار کتاب عرضه شده است.
از علی مهر پیش از این مجموعه داستانی «آب برای خیمه ها»، «کلکسیون پهلوی» و «قالیچه حضرت رضا علیه السلام» منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط