loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی های نمایشی شعبان نژاد با «کفش توری گل بلوری» منتشر شد

کتاب «کفش توری گل بلوری» اثر افسانه شعبان نژاد از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

یکشنبه 27 دی 1394

کتاب «کفش توری گل بلوری» سروده افسانه شعبان نژاد شرایطی را فراهم می کند تا پدر و مادرها و مربیان بتوانند با کودکان و خردسالان در قالب های کاملا نمایشی بازی کنند.
این اثر دفتر دیگری از مجموعه کتاب های «بازی، شعر، نمایش» است که برای آموزش موضوع های مختلف به کودکان منتشر شده و به دلیل نزدیک بودن به زندگی کودک می تواند زمینه ساز پرورش آنان باشد. این کتاب - که تصویرگری آن را علی رضا گلدوزیان برعهده داشته است - در عین حال می کوشد به نیازها و علاقه کودکان پاسخ دهد و در سرگرم شدن و یادگیری بهتر و بیشتر، آن ها را یاری رساند.
نقش آفرینی کودکان به جای شخصیت های مختلف در این مجموعه، همچنین امکان مناسبی را برای آموزش «نمایش خلاق» به کودکان فراهم می کند، فعالیتی که در مراکز کانون سراسر کشور از سوی مربیان کانون با جدیت دنبال می شود.
بر همین اساس این کتاب در 5 بازی نمایشی با عنوان های «خاله خاله جون میوه می خواد»، «می شه که مهمونم بشی؟»، «خاله پینه دوز دُمم را بدوز»، «منم منم بادکنک» و «کفش توری گل بلوری» منتشر شده است. به عنوان مثال در بازی نمایشی «خاله خاله جون میوه می خواد» مربی از انگشت های دست خود برای معرفی هر یک از شخصیت ها استفاده می کند.
کتاب «کفش توری گل بلوری» در 52 صفحه رنگی برای گروه سنی (الف و ب) به رشته تحریر در آمده است.
این کتاب از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شمارگان 5هزار نسخه و قیمت 3هزار و 500تومان منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط