loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«جایی نزدیک بهشت» در بازار کتاب

چاپ نخست کتاب داستان «جایی نزدیک بهشت» نوشته حمزه ولی پور از سوی انتشارات سروش منتشر و وارد بازار شد.

یکشنبه 27 دی 1394

کتاب «جایی نزدیک بهشت» داستان سربازی به نام مصیّب را روایت می کند. او که در شهر مشهد مقدس دوران سربازی خود را سپری می کند، روزی ماموریت می یابد تا یک پسر منگل را که گم شده است به خانواده اش تحویل دهد. این پسر کوچک در راه به مصیّب می گوید که گم نشده و می خواسته به زیارت امام رضا(ع) برود، اما مصیّب به توجه به حرف های پسر در جستجوی خانواده او به راه خود ادامه می دهد که ناگهان... .
کتاب حاضر که برنده جایزه اول رشته داستان در بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور را از آن خود کرده است، در هفت بخش تدوین شده است.
خواب لطیف دم صبح، مثل نوازش یک لبخند، خانه ای همین نزدیکی، بازی هزار رنگ روزگار،افق های محو و مه آلود رو به رو، جشن بی کران رقص هزاران ماهی و پروانه شو از جمله بخش های این کتاب است که داستان را با زبانی ساده و شیرین روایت می کند.
چاپ نخست کتاب داستان «جایی نزدیک بهشت» در 72 صفحه و به شمارگان یک هزار نسخه با قیمت 5 هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقه مندان به ادبیات داستانی قرار گرفته است.

برای خرید این کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا مراجعه فرمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط