loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار زندگی نامه شهدای مدافع حرم در پاکستان

نویسنده کشمیری مقیم ایران از انتشار زندگی نامه شهدای مدافع حرم توسط گروه های خودجوش فرهنگی در پاکستان و کشمیر خبر داد.

یکشنبه 27 دی 1394

سجاد حیدر از نویسندگان کشمیری مقیم ایران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار دو کتاب تازه از شهید مطهری به زبان اردو در کشمیر خبر داد و گفت: تاکنون 27 عنوان از کتاب های شهید مطهری در کشمیر به زبان اردو ترجمه و منتشر شده است.
وی افزود: «انسان کامل» جدیدترین کتابی است که از شهید مطهری به زبان اردو چاپ شده و به زودی در کشمیر توزیع می شود، البته ما در نظر داریم تا این کتاب ها را به زبان انگلیسی نیز ترجمه کنیم تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.
حیدر هم چنین از رواج انتشار زندگی نامه شهدای مدافع حرم پاکستانی در کشمیر و پاکستان خبر داد و گفت: کارهای بسیاری درباره شهدای مقاومت جهان در پاکستان منتشر شده است که شهدای مدافع حرم نیز در بین آن ها هستند.
وی با اشاره به کمبود بودجه موسسه شهید مطهری در کشمیر و موسسات خودجوش فرهنگی گفت: متأسفانه ما با کمبود مالی مواجه هستیم، چرا که بودجه مشخصی نداریم، از طرف نهاد و موسسه خاصی نیز حمایت نمی شویم ، از سوی دیگر نگاه ما به کار فرهنگی نگاه مبتنی بر فروش و تجارت نیست، بنابراین اگر موسسات و نهادهایی از انتشار آثار نویسندگان ایرانی در کشمیر حمایت کنند، ما فعالیت را گسترده تر خواهیم کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط