loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«گزینه اشعار قیصر امین پور» درچین منتشر شد

نویسندگان مرتبط : قیصر امین پور

کتاب «گزینه اشعار قیصر امین پور» با ترجمه موهونگ یان، پژوهشگر فرهنگستان علوم اجتماعی چین، توسط رایزنی فرهنگی ایران در پکن منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب شامل ۲۶ قطعه از آثار و اشعار قیصر امین‌پور، شاعر فقید، همراه معرفی کوتاهی از وی است و توسط انتشارات «نویسندگان» پکن در 2000 نسخه منتشر شده است.

در چند سال اخیر، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با همکاری استادان زبان فارسی دانشگاه پکن و پژوهشگران موسسه ادبیات فرهنگستان علوم اجتماعی چین، علاوه بر ترجمه و انتشار آثار ادبی شاعران کلاسیک چون فردوسی، حافظ، مولوی، سعدی و عمرخیام، به ترجمه و انتشار آثار شاعران و نویسندگان معاصر ایران به ویژه شاعران پس از انقلاب اسلامی، پرداخته است.

آخرین نمونه آن انتشار «گزینه اشعار قیصر امین پور» است که به نوشته پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، توجه بسیاری از محافل ادبی و علاقه‌مندان به زبان و ادبیات فارسی رادر چین به خود جلب کرده است.

از این شاعر برجسته انقلاب اسلامی، کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
آینه های ناگهان
به قول پرستو
تنفس صبح
دستور زبان عشق
سنت و نوآوری درشعر معاصر
مثل چشمه مثل رود
مجموعه کامل اشعار قیصر امین پور: نیمایی ها
گزینه اشعار

دوشنبه 5 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط