loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ فرهنگ جبهه

مجلدات مجموعه 60 جلدی "فرهنگ جبهه"تا پایان سال جاری توسط انتشارات فرهنگ گستر با چاپ‌های دوم تا پنجم به بازار نشر می‌آیند. گزیده‌ای از این مجموعه در قالب 4 لوح فشرده و با عنوان "عهدی جدید" نیز در دست انتشار است.

این مجموعه پژوهشی با موضوع گفتار، نوشتار و رفتار رزمندگان سراسر کشور در سال‌های دفاع مقدس، از سال 1368 توسط مهدی فهیمی، عباس‌علی بیات، ‌احمد خلیلی، داوود امیریان، محمد‌حسین جعفریان، اکبرقهرمانی، علیرضا کمری، مرتضی‌سرهنگی، مهدی جابرمردای و محسن مهرآبادی گردآوری شد.

از سال 1372 فعالیت این جمع‌ محدود شد و فقط مهدی فهیمی و محسن مهرآبادی روند تحقیق مجموعه "فرهنگ جبهه" را ادامه دادند و از سال 1376 تا‌کنون نیز محسن مهرآبادی به گردآوری اطلاعات و انتشار این مجموعه می‌پردازد.

مجلدات مجموعه "فرهنگ جبهه" در ذیل عناوینی مانند "اصطلاحات و تعبیرات"، "مشاهدات"، "شعارها و رجزها"، "نام‌ها و نشانی‌ها"، "شوخ‌طبعی‌ها"، "کلمات قصار"، "حاضرجوابی‌ها"، "مکاتبات"، "یادگار نوشته‌ها"، "منظومه‌ها"، "خلاقیت‌ها"، "بازی‌ها"، "اوقات فراغت رزمندگان در جبهه"، "آداب و رسوم"، "تابلو نوشته‌ها"، "عکس‌نامه‌ها"، "شهادت‌نامه"، "یادداشت‌های روز"، "رویای صادقانه"، "امداد‌های غیبی"، "نیایش‌ها"، "جبهه و فرهنگ جبهه"، "جبهه‌ای نو در فرهنگ‌شناسی ایران"، "بود و نبود فرهنگ جبهه"، "راهنمای فرهنگ جبهه"، ، "گزیده گفتاری فرهنگ جبهه"، "گزیده نوشتاری فرهنگ جبهه"، "گزیده تعلیقات فرهنگ جبهه" و "سوانح فرهنگ جبهه" تدوین شده‌اند.

بیشتر کتاب‌های این مجموعه تا پایان سال جاری توسط انتشارات فرهنگ گستر با چاپ‌های دوم تا پنجم به بازار نشر می‌آیند.

سه‌شنبه 6 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط