loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلد سوم «نسیم اندیشه» استاد جوادی آملی

نویسندگان مرتبط : عبدالله جوادی آملی

جلد سوم «نسیم اندیشه» به قلم علامه جوادی آملی، از سوی مرکز نشر اسرا به زودی برای ارائه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منتشر می‌شود.

این مجموعه، محصول پرسش‌های شفاهی و مکتوبی است که در موضوعات قرآن، عترت، عرفان، فقه و حقوق اجتماعی، فلسفه و کلام و ... به محضر آیت‌الله جوادی آملی ارائه شده و به فراخور سطح علمی مخاطبان پاسخ یافته است.

بابایی کارشناس انتشارات موسسه اسراء با اعلام این خبر به ایکنا گفت: پرسش‌های این جلد بر اساس شاخه‌ها و گرایش‌های علمی دسته‌بندی شده است.

وی ادامه داد: حکومت دینی ، ضرورت ولایت فقیه، جایگاه مجلس خبرگان، ولایت مطلقه و اختیارات رهبر، جمهوری اسلامی و نقش مردم، قانون اساسی و جامعه مدنی از مباحثی است که در این جلد به آن‌ها پرداخته شده است.

از منابع مورد استناد این اثر می‌توان به کتاب‌های قرآن کریم، نهج‌البلاغه، شرح نهج‌البلاغه ابن ابی‌الحدید، اجوبة‌المسائل‌السرویه، اعتقادات، بحارالانوار، التبیان فی تفسیرالقرآن، تفسیر نورالثقلین، تهذیب‌الاحکام، شرح‌المقاصد، علم‌الیقین، قاموس‌الرجال، الکافی، کشف‌المراد فی شرح تجریدالاعتقاد، مجمع‌البیان، مستدرک‌الوسائل، من لا یحضره‌الفقیه، المیزان و نزاهت قرآن از تحریف را نام برد.

جلد سوم «نسیم اندیشه» در 280 صفحه، قطع رقعی، برای هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منتشرمی‌شود.

گفتنی است دفتر نشر معارف در جلد بیستم کتاب پرسش ها و پاسخ ها، برخی از پاسخهای علامه جوادی آملی به سئوالات دانشجویان را منتشر کرده است که با استقبال فراوان مخاطبان مواجهه شده است.

پنجشنبه 8 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط